PACIENTOVE PRAVICE

Pacient je avtonomna oseba, ki ima pravico odločati o lastnem zdravju in zdravljenju. Zaupati mora zdravstvenim delavcem in sodelavcem. Na nivoju bolnišnice si prizadevamo za pozitivno reševanje pritožb, da bi še dodatno izboljšali kakovost naših storitev. Z obravnavo pritožb in predlogov ter mnenj želi vodstvo Splošne bolnišnice Izola doseči še višjo kakovost in izboljšanje storitev, strokovnosti in odnosa do pacientov in njihovih bližnjih.

Kako ste zadovoljni z zdravstveno obravnavo v Splošni bolnišnici Izola?

Vabimo vas, da izpolnite kratek vprašalnik in nam sporočite svoje mnenje.
Vprašalnik je na voljo v več jezikih, izpolnjevanje je prostovoljno, anonimno in traja manj kot pet minut.

Ministrstvo za zdravje je sprejelo metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu. Več informacij o tem si lahko preberete v zloženki »Kako ste zadovoljni z zdravstveno obravnavo?« in na spletni strani gov.si.